2016. március 24., csütörtök

Gyömrői Csb Forduló


Gyömrőre látogattunk el a második CSB fordulónkon. Jó kapcsolatot ápol egymással a két csapat, mint ezt már említettük. Nem volt kérdéses tehát, hogy élvezetes, élménydús játéknap elé nézünk! Vendéglátásból ismét jelesre vizsgáztak Gyömrőn! A meccsek pedig, igen színesek és sokoldalúak voltak. Lássuk tehát a nyilatkozatokat, hogy mi is történt ezen a napon: 



Diószegi Zoltán „Doki”:

SPORTSZERŰ, BARÁTSÁGOS, és GIGA SZOROS !!!!!

Az én első meccsemről a véleményem, hogy mindketten jól játszottunk a Hegedűs Imivel, én is, és ő is jól lökdöstük a golyókat, de 6-6 nál egy kritikus lövést bevállalt, amit gyönyörűen meg is oldott, és így nyert, amihez nagyon gratulálok!
A második meccsemen Kulin Petivel ismét jól ment nekem a játék, de Peti 3x adta oda nekem kézből az utolsó 3-4 golyót, amit ki is használtam, és mivel volt önbizalmam is, így behúztam könnyedén a 10-es partimat.
Nagyon nagy dopping számomra, hogy drukkol az egész csapat, amikor asztalnál vagyok, és ugyanígy mindenki mindenkinek drukkol.
Ha ezt így ebben a formában meg tudjuk őrizni, akkor pár éven belül egy magyarországi MONSTER csapat lehetünk!


Rab Benedek „Margit”:

Első körben fontos tudni rólam, hogy nem szeretek hátrányból játszani. Az én játékomhoz kell az önbizalom és a határozottság. Ehhez képest mi lett szombaton..... Az első meccs elején éreztem, hogy nincs a helyén minden. Nem igazán ment a játék, pedig szeretek Imivel játszani, mert a hangulat is mindig az én szájízemnek való. Imi óriási hibájának köszönhettem csak, hogy 5-7es hátrányból felálltam és fordítottam. Boldog is voltam nagyon, és azt hittem, nagy meccs volt a számomra. Pedig csak utána jött a java!

Petivel elég sokat szoktunk játszani a Goldban is, és elég ritkán nyertem eddig ellene. Reméltem is, hogy tudok emelni a színvonalon. Ennek ellenére 0-4-gyel kezdődött a meccs. Frusztrált voltam, mert több bontásomból is esett a fehér, Peti ellen pedig ott vége a partinak... 3-6-nál már csak a becsületemért terveztem küzdeni, mindent megtenni a legkevésbé csúnya eredményért. Tudtam, hogy akármikor odaáll az asztalhoz, vége lehet. De szerencsére pont ekkor ültem fel a puccvonatra, és egy-két szerencsés helyzetnek köszönhetően egyszer csak 7-6 lett ide. Sokat mond a hangulatról, hogy az utolsó nyolcasra legalább ötöt vizíroztam. Aki ismer, tudja, hogy mekkora para volt bennem őszintén mondom, még hétfőn sem tértem magamhoz, akkora meccs volt! Köszönöm az asztal mellőli bíztatást mindenkinek! Nagyon kellett srácok!!!!

Végezetül köszönjük meg ezerszer is a vendéglátást, mert a Gyömrőiek ismét kitettetek magukért, és szerintem az eddigi legjobb hangulatú rendezvényt tudjuk a hátunk mögött!





Bakos Bence „Mark J Bence”:

Először is szeretnék gratulálni az egész csapatnak. Nagyszerűen küzdöttünk, és megmutattuk, hogy csapatként tudunk játszani, biliárdozni. Én mindjárt az első körbe játszottam Madarász Petivel, aki szerintem a legjobb formába volt a Gyömrői csapatból. Ezt meg is mutatta nekem az asztalnál, mindjárt három hibátlan partija volt, azaz pucc.
4. is majdnem megvolt csak hibázott, én meg nem bírtam ezt kihasználni 4:0 volt neki. Ekkor kértem szünetet hátha megtöröm a lendületét és tudok lopni tőle pár partit. A szünet után meg is volt rá a lehetőségem, de sajna, mint kiderült életem egyik legrosszabb napját fogtam ki. Amikor Peti hibázott akkor se tudtam partit befejezni, sőt gólyót is alig tudtam elrakni.
Így lett a vége a mérkőzésünknek laza 9:0-val, amit azóta se tudok nagyon kiheverni.
Ilyen nagy zakót versenyen még nem kaptam, és remélem nem is fogok többet!

Még egyszer gratulálok Madarász Péternek aki nagyon nagy formába játszott, és nyert GRAT Peti !!!! Valamint szeretnék gratulálni DIÓ nak Viktornak és Beninek akik megmutatták, hogy akármennyire is profi biliárdosok, értünk ha kell megszakadnak és mindent beleadnak! GRAT FIÚK én nagyon büszke vagyok rátok és öröm veletek egy csapatba játszani.



Kurucz Viktor ,,Lali'':

Valahogy mindig úgy hozza a sors, hogy ha Tóth Laci játszik valahol, akkor összekerülünk! Amit egyáltalán nem bánok, hiszen nagyon szeretem a játékát és jól elvagyunk minden alkalommal. Követünk egy bizonyos sormintát, ami úgy néz ki, hogy egyszer ő nyer, azután én, és ez így megy már évek óta. 
Sajnos most én következtem a bukóval.
Az elején jól ment, de ha jól emlékszem, a harmadik parti után mellé lőttem egy kilencest és az egy kicsit megakasztott a lendületben. Úgy éreztem a játékomban akadt el valami, nem a fejemben. 
De rá kellett jönnöm, hogy mégiscsak "fejben dől el"! Laci elkezdett szépen játszani, én meg elkezdtem felesleges hibákat véteni, ami ilyenkor az embert, még lejjebb rántja. Azért bíztam benne, hogy javul a játékom, de egyre csak túltereltem magam mindenre vagy nem találtam lyukat. A safety játékom sem volt ekkora már túl parádés és Laci állva hagyott, aminek 6:9 lett az eredménye. 
DE LEGKÖZELEBB!!! :)
A csapatom nagyon kitett magáért és mint lenni szokott, kicsit hibásnak érzem magam, hogy nem hoztam a meccset, de gratuláltam és mosolyogtam, mert azon a napon Laci volt a jobb! ...és talán ez a lényeg gyerekek.
Gratula, a sportszerű hozzáállásért és a kellemes vendéglátásért az egész Gyömrői csapatnak!



Ifj. Losonczy Ferenc „Snake”:

Szeretnék gratulálni az összes csapat társamnak, jól játszottunk! Szeretnék gratulálni a Gyömrői csapatnak a győzelemhez és a vendég látást is nagyon köszönjük!
Megpróbáltam jól játszani. Tóth Laci ellen, szerettem volna vele játszani, ami össze is jött. Sajnos a meccs eleje nem úgy jött ki ahogy szerettem volna 4:0 volt Lacinak.
Akkor kértem szünetet és ezt a 4:0 azért sajnálom, mert nem csak én szerintem ha ö is azt mondta 1:3 kéne lennie. Szünet után megpróbáltam javítani a játékomon és megpróbálni hibákra kényszeríteni, de szünet után Laci 3 partit pucolt így 7:0 volt oda.
A következő 2 partiban nem sikerült úgy a safety és Laci mindkettőt befejezte 9:0, így vége lett a meccsnek. Ebbe nem az bántott, hogy ki kaptam, hanem az, hogy soha nem kaptam ki 9:0 ra CSB meccsen. De most ez így alakult, majd a következő nem így fog alakulni.
Laci, gratulálok szépen játszottál! Gratulálok még egyszer mindkét csapatnak és további sok sikert kívánok!

Feszült figyelem!

Rózsavölgyi Tamás „Psycho”:

Pár mondatban a szombati Gyömrő elleni CSB meccsekről.

Úgy alakult, hogy aznap nekem kellett játszanom az utolsó meccset. Előtte nagyon sok kiélezett küzdelmet láthattam a csapat társaimtól.(már ezért is megérte ott lenni)
Gratula mindenkinek!
Az utolsó mecset Spitzer Tamással játszottam. 9 nyert 9-es. Az összesített állás pedig 4:3 volt Gyömrőnek. Szóval rajtam múlott, hogy le tudom-e hozni döntetlenre vagy sem.
Ez a nyomás okozott egy alap feszültségi szintet bennem, ami sajnos a játékomon is meglátszódott. Nem is bírtam leküzdeni a meccs végéig és emiatt elég komoly golyóbelökési problémáim voltak. 4:4-ig összesen egy partim volt ahol kezdtem esett és végig is szedhettem volna, de a 9-est kb. egy golyóval mellé löktem, pedig jól sikerült rá a terelés. Nem volt nehéz lökés mégis elrontottam. Tomi is hibázott, de picit, kevesebbet így mindig csak felzárkózni tudtam. 4:4 után pedig Tomi sokkal pontosabb volt, főleg a végjátékokba így el is húzott, még egy klasszikus pucca is volt. Grat hozzá! 7:4-nél kértem szünetet, ami sokat nem változtatott egyikünk játékán sem így Tomi behúzta a partit 9:4-re.

Gratula Tominak is és a Gyömrői csapatnak is!



A vége tehát 5:3 lett a Gyömrői csapatnak. Gratulálunk!


Nagyon köszönjük még egyszer Gyömrőnek! De készülünk a revansra!!! ;)

3 megjegyzés:

  1. Hát ez megint nagyon jóra sikeredett hölgyem és uram! Kívánom hogy továbbra is ilyen lendületesek legyetek!

    VálaszTörlés
  2. Hát ez megint nagyon jóra sikeredett hölgyem és uram! Kívánom hogy továbbra is ilyen lendületesek legyetek!

    VálaszTörlés
  3. Ismét egy hatalmas cikk !! Grat mindenkinek ;)

    VálaszTörlés